Skip to main content

آموزش زبان

همایش‌ها

دوره‌های آموزشی

موسسه فرهنگی – علمی اشراق پارسی ،که مدیریت آن با گروهی افراد دانشگاهی و متخصص در حوزه‌های علوم انسانی و علوم پزشکی است؛ مجموعه‌ای فعال در حوزه فرهنگ،تاریخ، اندیشه،دانش،زبان و ادبیات کشور ایران است که می‌کوشد با انجام فعالیت‌‌های علمی-پژوهشی و اجرایی در این حوزه موجب شناخت و معرفی بهتر ایران به مردمان سرزمین‌های دیگر باشد.در راستای این هدف،این موسسه در پیکره خود با سه مرکز اصلی؛ آموزش زبان ، گردشگری و انتشارات اهداف زیر را دنبال می‌کند:

–  دربخش آموزش زبان کوشیده‌ایم با بهره‌گیری از مدرسان مجرب در زبان‌های مختلف و مطرح دنیا، امکان فراگیری این زبان‌ها را با جدیدترین و موثرترین شیوه‌های آموزش زبان، فراهم سازیم. ما با اعتقاد به اینکه “وسعت دنیای هر کس به وسعت زبان اوست”؛ سعی کرده‌ایم امکان یادگیری زبان‌های مختلف را برای مخاطبانمان تسهیل کنیم تا بتوانند در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی،اقتصادی…ارتباط خود را با دنیای اطرافشان گسترش دهند.

–  در بخش انتشارات، با چاپ و نشر کتاب در دو حوزه اصلی و گسترده “علوم انسانی” و”علوم پزشکی” در سطح بین المللی، سعی در معرفی و اشاعه وسعت اندیشه و دانش ایرانی به تمام دنیا داریم. ما با بهره‌گیری از توان اجرایی و ارتباطی خود در سایر بخش‌های مرکز مجموعه کتاب‌های خود را به مخاطبانمان از سایر ملل معرفی می‌کنیم و می- کوشیم پل ارتباطی بین اندیشمندان و پژوهشگران داخلی و خارجی باشیم.

–  در بخش “گردشگری” که بخش اصلی و گسترده موسسه است در زیرشاخه‌های موضوعی مختلف امکان حضور و بهره‌مندی مخاطبان و علاقه‌مندان از کشورهای مختلف را فراهم کرده‌ایم:

*در بخش “ایرانگردی” با همکاری مترجمان و مدیران اجرایی حرفه‌ای و توانمند از هماهنگی محل اسکان متناسب با سلیقه مخاطب تا تورهای گردشگری یک روزه یا بلند مدت به شهرهای و روستاهای دیدنی ایران، قدم به قدم همراه مهمانانمان هستیم تا سفری خاطره‌انگیز و به یادماندنی را برایشان رقم بزنیم.

*دربخش”گردشگری در زمینه آشنایی با غذاهای ملی و محلی ایران” با همکاری با معتبرترین مراکز و متخصصان در این زمینه، امکان یک تجربه دلنشین و جذاب را در راستای آشنایی و همکاری در تهیه انواع غذاهای اصیل و محلی ایرانی را برای مسافران مهمان خود ایجاد می‌کند تا ضمن آشنایی با سلیقه و ذائقه ایرانی در غذا و خوراک، با مشارکت در پخت و تهیه غذای انتخابی در طی یک تور یک روزه و خرید مواد تازه مورد نیاز، به یادماندنی ترین خاطره ها را برای خود در ایران ثبت کنند.

*در بخش”گردشگری در حوزه دانشگاهی و علمی” مدیران این مرکز که خود متخصصان دانشگاهی هستند در این موسسه امکان همکاری و انجام مراحل جذب و پذیرش دانشجویان خارجی علاقمند به تحصیل در مراکز دانشگاهی ایران یا دانشجویان ایرانی علاقمند به تحصیل در دانشگاه‌های خارجی را قدم به قدم ایجاد کرده‌اند و از سوی دیگر از آنجا که خود اعضای هیئت علمی و اجرایی همایش‌ها و سمینارهای مختلف علمی هستند با برگزاری تورهای علمی امکان حضور دانشگاهیان و پژوهشگران خارجی در همایش‌های علمی ایران و یا امکان حضور دانشگاهیان و پژوهشگران ایرانی را در سمینارها و همایش‌های علمی و پزشکی خارج از کشور، از صفر تا صد مراحل فراهم و تسهیل کرده‌اند.

این موسسه در تمام زمینه‌های علمی و اجرایی فوق از متخصصان و مدیران اجرایی توانمند و حرفه‌ای برخوردار است و اعتماد شما را سرمایه اصلی خود می‌داند. اعتماد شما را ارج می‌نهیم و دست شما را به گرمی می‌فشاریم.

همکاری با مرکز تخصصی همایش‌های مهناد در برگزاری کنگره‌های علمی ملی و بین المللی

همکاری در برگزاری دهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی

همکاری با مرکز همایش‌های مهناد در برگزاری کنگره‌ها و رویدادهای علمی ملی و بین المللی

موسسه فرهنگی- علمی هزاره اشراق پارسی

تماس باما

آدرس: تهران- بزرگراه جلال آل احمد-  روبروی خ شهرآرا-  خ چهارم- شماره 9-  ط دوم- واحد3

  • تلفن:   7- 88485606- 021
  • /https://eshraghparsi.ir
  • eshraghparsi@yahoo.com
  • eshragheparsi@gmail.com