Skip to main content

آیا تا به حال در سمیناری شرکت کرده‌اید که به زبان آن تسلط نداشته‌اید اما مطالب آن برای شما بسیار مهم بوده باشد؟ آیا تا به حال طعم رضایت و اعتماد به یک مترجم را در سفرهای خارجی چه از نظر امانت‌داری و چه از نظر توانایی چشیده‌اید؟ آیا از فواید مهمانان خارجی که با هزینه و اهمیت زیادی نزد شما آمده‌اند به خوبی بهره برده‌اید؟ اگر با این سوالات تجربۀ ناخوشایندی در ذهن شما یادآوری شد، باید از خدمات ترجمۀ همزمان به صورت حرفه‌ای بهره ببرید.

در این سرویس، بنا به درخواست مشتری، یک مترجم مسلط به امر ترجمۀ همزمان با شما همراه می‌شود با این روند، دیگر نیازی به استخدام مترجم همزمان به صورت تمام وقت نخواهید داشت. موسسه اشراق پارسی، ترجمه همزمان شما را طبق برنامه کاری‌تان برنامه‌ریزی می‌کند و مترجمان در زمان مورد نظر، در کنار شما خواهند بود. برگزاری ملاقات حضوری و کنفرانس‌های تلفنی و همراهی میهمانان خارجی شما در داخل شهر از خدمات ارائه‌شده موسسه اشراق پارسی در بخش ترجمۀ همزمان است.

همچنین ممکن است که در برگزاری نمایشگاه‌ها و سمینارها نیاز به یک یا چند مترجم به زبان‌های مختلف داشته باشید. در این صورت، موسسه اشراق پارسی مترجمین مورد نظر شما را به تعداد و زمان مورد نیاز در اختیار شما می‌گذارد.

موسسۀ اشراق پارسی قادر به برگزاری تله کنفرانس و ویدیو کنفرانس با شرکای تجاری شما در خارج از کشور می‌باشد. در این سرویس، مترجم واسط شما و شریک تجاری شما خواهد شد و با انجام یک ترجمۀ همزمان بین دو طرف، ارتباط بین طرفین را از طریق تلفن و یا ویدیو برقرار خواهد کرد. به این ترتیب، شما می‌توانید با یک تماس ساده از مترجمین حرفه‌ای ما استفاده کنید.

تماس باما

آدرس: تهران- بزرگراه جلال آل احمد-  روبروی خ شهرآرا-  خ چهارم- شماره 9-  ط دوم- واحد3

  • تلفن:   7- 88485606- 021
  • /https://eshraghparsi.ir
  • eshraghparsi@yahoo.com
  • eshragheparsi@gmail.com