Skip to main content

زبان آلمانی در بین کشورهای اتحادیه اروپا بیشترین تعداد صحبت کننده را دارد و جزو 3 زبان رسمی اروپا می‌باشد. از نظر صنعتی، کشور آلمان یکی از قوی‌ترین کشورها و قطب مهندسی دنیا معرفی می‌شود به همین جهت بسیاری از مردم با هدف کاریابی به این کشور عزیمت می‌کنند. آلمان به عنوان دومین کشور بزرگ صادرات محسوب می‌شود و همچنین در این زمینه در اروپا از رتبه یکم برخوردار است. اگر قصد سفر و یا مهاجرت به آلمان را دارید، تنها می‌توانید با زبان آلمانی با آلمانی‌ها ارتباط برقرار کنید، چرا که آلمان‌ها تعصب خاصی روی زبان خود دارند. دانستن زبان آلمانی از لحاظ بازرگانی و تجاری برای اکثر تاجران و بازرگانان ضروری است و نقش کلیدی ایفا می‌کند. یادگیری زبان آلمانی نقش بسیار پررنگی در سراسر دنیا دارد و می‌توان این زبان را در جرگۀ یکی از زبان‌های پول‌ساز دنیا قرار داد. این نکات بسیار مهم از ابتدایی‌ترین دلایل حائز اهمیت بودن آموزش سریع زبان آلمانی است.

موسسۀ اشراق پارسی، با بهره‌مندی از آخرین استانداردها و روش‌های نوین بین‌المللی و بر پایۀ آموزش چهار مهارتی و مطابق با چارچوب مرجع مشترک اروپا  (CEFR) به آموزش زبان‌آموزان می‌پردازد. مخاطبین کلاس زبان آلمانی شامل متقاضیان ادامه تحصیل و مهاجرت به آلمان، داوطلبان شرکت در آزمون کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای داخل کشور در حوزۀ زبان و ادبیات آلمانی، مترجمی زبان آلمانی، آموزش زبان آلمانی و متخصصان رشته‌های مختلف که قصد دارند در دوره‌های تخصصی بین‌المللی در خارج از ایران شرکت کنند، می‌باشند.

دوره‌های زبان آلمانی عمومی بر اساس چارچوب مرجع مشترک اروپا (CEFR) در شش سطح زبانی B1 ،A2،A1 ،C2 ،C1 ، B2 طراحی شده و شامل دو بخش مبتدی و میانی و تخصصی و پیشرفته است.

موسسۀ اشراق پارسی با داشتن کادری مجرب و همچنین با بهره‌مندی از استادانی که سال‌ها در آلمان زندگی کرده‌اند، به اجرای دوره‌های آموزش زبان آلمانی طبق متد اصلی سفارت آلمان می‌پردازد. در این موسسه سعی شده است از به روزترین متدهای آموزش زبان المانی، همراه بهترین کتب آموزش آلمانی و مطابق با استانداردهای روز دنیا برای تدریس زبان استفاده شود.

 

چرا زبان آلمانی را در موسسۀ اشراق پارسی بخوانم؟

  • برگزارکنندۀ دوره‌های آمادگی برای آزمون سفارت آلمان (Test Daf)
  • استفاده از فیلم‌ها و دیگر مواد کمک آموزشی همراه کتب آموزش زبان آلمانی
  • آموزش زبان آلمانی از صفر تا صد حتی از الفبای زبان آلمانی
  • آموزش فرهنگ آلمانی و نحوۀ معاشرت و برقراری ارتباط در این کشور

تماس باما

آدرس: تهران- بزرگراه جلال آل احمد-  روبروی خ شهرآرا-  خ چهارم- شماره 9-  ط دوم- واحد3

  • تلفن:   7- 88485606- 021
  • /https://eshraghparsi.ir
  • eshraghparsi@yahoo.com
  • eshragheparsi@gmail.com