Skip to main content

آموزش زبان اشراق پارسی

ما با اعتقاد به اینکه “وسعت دنیای هر کس به وسعت زبان اوست”؛ در این موسسه کوشیده‌ایم امکان یادگیری زبان‌های مختلف را برای مخاطبانمان تسهیل کنیم تا بتوانند در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی… ارتباط خود را با دنیای اطرافشان گسترش دهند.

آنچه آموزش زبان VIP اشراق پارسی را از دیگر موسسه‌های آموزش زبان متمایز می‌کند، توجه به این مطلب است که بر طبق تعاریف و کاربردهای جدیدی که برای آموزشگاه های زبان انگلیسی و نوع آموزش زبان آموز تعریف شده است زبان آموز می تواند ضمن آشنایی با لهجه های مختلف زبان انگلیسی همچنین در انتخاب نوع و شیوه های تدریس و فراگیری زبان انگلیسی نیز با محدودیتی مواجه نبوده و از بین روش های مختلفی که به منظور آموزش زبان انگلیسی به کار می روند هر کدام را که تمایل داشته باشد برگزیند.

به این منظور در محیطی متفاوت و مطابق با روان‌شناسی آموزش و با استفاده از بهترین امکانات به تدریس خصوصی و نیمه خصوصی دوره‌های تخصصی آموزش؛ از پایه تا پیشرفته، آموزش مجازی، ویدئو کنفرانس، آمادگی برای آزمون، آموزش مکالمه و گرامر…. زبان‌های زندۀ دنیا از جمله انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، ترکی استانبولی و عربی توسط مدرسان فارغ‌التحصیل از بهترین دانشگاه‌های ایران با حداقل 5 سال سابقۀ تدریس موفق و دارای مدرک TTC و  TEC پرداخته شده است.

این موسسه همچنین به یاری غیر فارسی‌زبانانی که قصد ادامۀ تحصیل، کار و یا سفر به ایران را دارند، می‌شتابد و متناسب با شرایط زبان‌آموزان طی دوره‌های فشرده، نیمه فشرده، با اهداف ویژه و…. ، به آموزش زبان فارسی می‌پردازد و از این طریق به ترویج زبان و فرهنگ فارسی کمک می‌کند.

تماس باما

آدرس: تهران- بزرگراه جلال آل احمد-  روبروی خ شهرآرا-  خ چهارم- شماره 9-  ط دوم- واحد3

  • تلفن:   7- 88485606- 021
  • /https://eshraghparsi.ir
  • eshraghparsi@yahoo.com
  • eshragheparsi@gmail.com